پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118993
بيش از 17 هزار دانش آموز در شهرستان فارسان مشغول به تحصيل هستند
تاریخ انتشار : 1393/07/02
نمایش : 1562
فرماندار شهرستان فارسان گفت: در مهرماه سال جاري بيش از 17 هزار دانش اموز درمدارس مشغول به تحصيل مي باشند
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فيروز احمدي در جلسه شوراي آموزش و پروش افزود: اين دانش آموزان در  170مدرسه سطح شهرستان با 1700دبير مشغول به تحصيل مي باشند .

وي تصريح کرد وزارت آموزش و پرورش جزء اصلي ترين و بنيادي ترين وزارتخانه هاي کشور برشمرد و گفت: نظام آموزشي منسجم و قوي، اقتدار را براي کشور به دنبال دارد که همتي وافر را از سوي همگان مي طلبد.

فرماندار ادامه داد: اگر براي دانش آموزان در کلاس هاي درس، فضا و امکانات مناسب فراهم شود، خواهيم توانست با احياي تمدن عظيم اسلامي با پرورش نيروهاي خلاق، توانمند، عادل و تلاشگر، آينده روشني را نيز براي کشور خود ترسيم کنيم.

وي تصريح کرد: خوشبختي و بدبختي يک جامعه در گرو آموزش و پرورش است و اگر نظام تعليم و تربيت پويا داشته باشيم آينده کشور به خوبي تضمين مي شود.

احمدي خاطرنشان کرد: تحقق اهداف و ارزش هاي متعالي انقلاب اسلامي در جامعه با تلاش همه جانبه در تمامي ابعاد مختلف بخصوص عرصه تعليم و تربيت امکان پذير است.

وي با اشاره به نسل هايي که در آن دوران دفاع مقدس  حضور نداشتند، گفت: براي آنها بايد هر سال رشادت هاي رزمندگان آن دوران تکرار شود و به همين علت گراميداشت آن ايام از اهميت ويژه اي برخوردار است و به عنوان يکي از وظايف مسوولان تلقي مي شود
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html